sobota, 24 grudnia 2011

Wesołych Świąt!

Kochani!

Lubicie święta Bożego Narodzenia? Ja, przyznam się szczerze, nieszczególnie. Męczą mnie te przygotowania ton jedzenia i tłumy w każdym centrum handlowym, do którego człowiek pójdzie - nawet jeśli ma zamiar tylko wyskoczyć na kawę. O wiele bardziej lubię Wielkanoc, w której - przynajmniej tak mi się zdaje - bardziej pamięta się o tym, o co w tym święcie naprawdę chodzi. Przed Bożym Narodzeniem gdzieś mi ten sens umyka...

Ale teraz, kiedy potrawy wigilijne są już prawie gotowe i tylko świeżo obtoczony karp czeka na wrzucenie go na patelnię, mogę chwilkę odetchnąć. Może nawet uda mi się przestawić na wigilijny nastrój.

Kochani Czytelnicy! Nie ma Was wielu, większość z Was nie pozostawia po sobie śladu, ale cieszę się, że chociaż raz na jakiś czas odwiedzacie mojego bloga. Wszystkim Wam - i tym, którzy już nieraz do mnie zawitali, i tym, którzy trafili tu dopiero teraz - chciałam życzyć pięknych Świąt. Takich, w których będziecie mogli odpocząć, spojrzeć na świat z większą niż zwykle serdecznością i taką samą serdeczność otrzymać od innych ludzi. Ciepłych, rodzinnych i radosnych.

Nie umiem składać ładnych życzeń. Wesołych Świąt!


2 komentarze:

Related Posts with Thumbnails