sobota, 17 grudnia 2011

Tymczasem w Bydgoszczy...

...powitała mnie świeżo zamówiona paczka!

Wydawnictwo WAB przeceniło, czasem nawet o połowę (albo i więcej...), książki z serii z Miotłą. Zawsze było mi z tą serią jakoś nie po drodze, bo niby miałam na nią ochotę, ale jednak ciągle znajdowało się coś pilniejszego, co interesowało mnie bardziej... Więc tym razem ochoczo rzuciłam się do zakupów. Zarejestrowałam się w sklepie internetowym, zamówiłam i jechałam do domu przekonana, że przesyłka czeka na mnie na poczcie.
A tu niespodzianka! Paczka, odebrana i zapłacona przez mamę, czekała na mnie na łóżku :).


Duża, porządnie zapakowana... Przesyłka stawiała opór.


I najlepszy moment, w którym papier w końcu się poddaje i widać w końcu to, o co w przesyłce chodzi - książki.


W wersji uporządkowanej:



I już ostatecznej, ustawione ładnie (wg ilości stron ;)) na półce:


Ten zakup sprawił mi szczególną radość, bo promocja naprawdę była okazyjna i zaoszczędziłam na niej jakieś 80-90 złotych. Absolutnym hitem okazał się być "Ból kamieni", przeceniony z jakiś 25 złotych na... 2,99. Ciągle jestem przekonana, że ktoś się pomylił i połknął jedynkę z przodu...

Dla porządku, świeżo zdobyte tytuły:

Milena Agus, "Ból kamieni"
Ivana Sajko, "Rio bar"
Yoko Ogawa, "Miłość na marginesie"
Mariolina Venezia, "Jestem tu od wieków"
Ana Maria Matute, Bezludny raj"
Majgull Axelsson, "Dom Augusty" (nareszcie, nareszcie! W końcu zrozumiem, o co chodzi z tą całą Majgull Axelsson i dlaczego wszyscy się nią tak zachwycają...)

Zaczynam od najkrótszych, bo świadomość, że szybko coś przeczytałam wprawia mnie w dobry humor :). Czyli na pierwszy ogień idzie, jak widać po prawej, Milena Agus i jej "Ból kamieni". Powieść cieniutka, na jeden wieczór. Albo i pół.

2 komentarze:

  1. Świetne łowy! Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię serię "z miotłą" ;) Wszystkie książki, które z niej czytałam były dobre i mi się podobały. Bardzo zazdroszczę!
    ... i czekam (nie)cierpliwie na Twoje opinie i przemyślenia :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails